tisdag 3 februari 2009

Rensningsutmaning: uppdrag 1 slutfört

Det må snurra på snabbt just nu, men jag gjorde faktiskt min rensningsläxa förra veckan! Tyvärr har jag inte så bra bildbevis, för batteriet i kameran tog slut. Ett par foton blev det i alla fall. Jag ber att få återkomma med helhetsbilder på rummet, för det är faktiskt helt underbart fint numera. Och ordningssamt! Att det sen inte ser ut som på bilderna nedan när lillasyster varit där och röjt, ja det är en helt annan historia. Och dessutom precis som det ska. Men nu har i alla fall varje grej en plats där de hör hemma. Härligt.

Om det inte hade varit för utmaningen, så hade jag aldrig pallrat mig iväg till IKEA i helgen för inköp av korgar, galgar och annan ordning-och-reda-rekvisita. Tack Ulrika Gabriel för inspirationen!

3 kommentarer:

Solrosfrö sa...

Jättefint! Mattan känns igen - den ligger i lillasysters rum här hemma också ;)

Ulrika Gabriel sa...

Sååå fint det blev!
Kram Ulrika

Kajsa sa...

Fröet: En energikick är den, mattan!

Ulrika Gabriel: Eller hur!