tisdag 10 januari 2012

Oj då

Av en slump gick jag in på min blogg och läste vad jag skrev för ett år sedan. Och där stod det så här.

Idag har det gått exakt ett år sedan jag skrev det där. Och inget har egentligen förändrats. Jo, jag har förstås gjort en del nytta på jobbet. Men ändå. Det ligger som en våt filt över avdelningen där jag jobbar. Det kändes extra tydligt när jag kom tillbaka igår, efter tre veckors sjukdom och ledighet.

Så det är kanske dags att börja fundera över mitt nästa drag?

5 kommentarer:

Nipe sa...

Hrm, behöver jag skriva att igenkänningsfaktorn är skyhög här också ;)

Kajsa sa...

Nipe: Alltså, vi borde ta en lunch snart - vi verkar ha mycket att prata om! Synd bara att det är lite långt...

smultron sa...

Läste inlägget du skrev för ett år sedan och jag tror du har rätt där, om nästa drag. Heja!

schack sa...

Den våta filten, vet du möjligen vad den beror på. Träffade herr fabel på tåget häromdagen, han kunde berätta att på mindre än två år är hela din förra avdelningen utbytt. Vissa tjänster dessutom ute för andra gången.

Det kallar jag personalomsättning.

Anonym sa...

Mamac inte schack!