onsdag 22 juni 2011

Vet ni?

Nu har jag semester. Semester, hörni. Ända till den 8 augusti. Hur skönt som helst.

Egentligen skulle jag ha jobbat imorgon också, men efter att ha tampats med två innerligt sommarlovslängtande, trötta och griniga barn i morse så bestämde jag mig för att ge dem och mig en extra dag ledigt. Tack och lov hade chefen inga invändningar.

Nu kollar jag på Morden i Midsomer. Inte för att jag tycker det är särskilt kul. Men är det sommarlov så är det.

Update: Det tar ju aldrig slut, det eländes programmet! Midsomer eller ej, jag går och lägger mig.

6 kommentarer:

Nipe sa...

Härligt!!

Kajsa sa...

Himla trevligt att du har semester. Jag hoppas verkligen någon kan säga det samma till mig snart..

Solrosfrö sa...

Fira med en Lantlollekjol? ;)

Barfotsgatan sa...

Jag med! Grattis! :-)
//Anna

Kajsa sa...

Nipe: Indeed!

Kajsa: Hoppas jag också!

Kajsa sa...

Fröet: Nu har jag researchat så jag vet vad du talar om!

Anna: Lovely!