torsdag 17 juli 2008

Ny favoritblogg

Nähä, inte har jag bloggat särskilt mycket. I stället har jag förlorat mig helt i en ny favoritblogg. En inredningsblogg om ett litet egna hem-hus här i västerort. Inredningen är helt i min smak och jag får massor av idéer. Men framför allt är bloggerskan helt otrolig på att organisera. Det hon gör är galet inspirerande. Om jag inte visste bättre skulle jag börja riva ut närmaste garderob här och nu för att ordna upp den. För innerst inne är jag en ytterst välorganiserad person. Jag ligger bara lite efter...

4 kommentarer:

Solrosfrö sa...

Känner igen känslan av att ligga lite efter... ;D Skall genast kika in på bloggen!

Solrosfrö sa...

Hjälp! Jag får hybris av att se vilken ordning man kan ha...

Sara sa...

Fantastisk blogg. Jag kommer genast att börja följa den. Speciellt på fredagar, som är den dag när jag ska städa, egentligen.

Jag sitter här och bara gapar, när jag ser bilderna. Är du lika välorganiserad? I sådana fall vill du nog inte blogghänga med mig längre...;)

Kajsa sa...

Jessika: I jämförelse med den där bloggerskan lär jag alltid ligga lååångt efter...

Sara: Oj, nej jag är inte lika välorganiserad. Ligger långt efter. Om du tvivlar, bara kolla här på vårt förråd under trappan: http://radhustankar.blogspot.com/2008/01/vad-gr-man-med-ett-snt-hr-utrymme.html