onsdag 27 oktober 2010

M som i myskläder

En kollega frågade mig om jag hade köpt några nya snygga kläder nu när jag ska börja på ett nytt jobb.

Det har jag inte.

Däremot har jag kittat upp mig ordentligt inför mina tre lediga veckor. Igår inhandlade jag en supermjuk, varm och gosig klänning/långtröja med långlånga ärmar och stor härlig krage/luva. Till dem ett par lika mjuka och varma leggings. Kombinerat med tofflorna från heaven som jag fick av maken häromveckan så har jag den outfit jag ämnar boi när jag är ledig.

Det gäller att prioritera sina inköp, vet ni.

5 kommentarer:

mamac sa...

En riktigt bra grej när man byter jobb är ju att de har itne sett kläderna i garderoben så de tycker att man har nytt på sig varje dag!! Så vänta du med att shoppa loss....

Kajsa sa...

Mamac: Jag vet, det är ju himla praktiskt! Jag spar pengarna till en solsemester i stället... ;-)

Heson sa...

Helt rätt! :-)

Kajsa sa...

Heson: Japp, klokt prioriterat tycker jag själv...

Kajsa sa...

Låter skönt. Hoppas de tre veckorna blir allt vad du drömt om. Och nya jobbet självklart! :)