fredag 6 maj 2011

Länge sen sist

DAGENS VILL HA: Ro.
DAGENS KLÄDSEL: Först myskläder, sen jeans och tröja, och så myskläder igen.
DAGENS SMINK: Inget alls.
DAGENS FRISYR: Slarvig knut.
DAGENS HÄNDELSE: Långpromenaden i solen, med Studio 1 i hörlurarna.
DAGENS LÅT: Space Oddity. Har snöat in på Bowie för tillfället. Vilken man, hörni. Vilken musik.
DAGENS PLANER: Den enda plan som återstår att förverkliga är att koka sockerlag till morgondagens välkomstdrink.
DAGENS SAKNAD: Goaste barnen och finaste maken.
DAGENS DUMMASTE: Att jag vaknade himla tidigt trots att jag var ledig.
DAGENS SJUKA: Debatten i Studio 1 om det här. Den där Egmont-människan. Jösses.
DAGENS DROG: Buffelmozarella.
DAGENS ROLIGASTE: Finvädret.
DAGENS FAVORIT: Goaste grannarna som lånade ut sin bil så jag kunde handla till morgondagens festligheter.
DAGENS KÖP: En knallgrön kudde till soffan. Barnen har slitit ut den förra.
DAGENS HUMÖR: Gott.
DAGENS ORD: Ledig.

2 kommentarer:

All is pretty sa...

Länge sen jag snodde en lista också. Så idag snodde jag din :)

Kajsa sa...

All is pretty: Listor är till för att snos! :-)