tisdag 14 februari 2012

Länge sen sist

Inget bloggande på en dryg vecka minsann. En helt oplanerad paus, men kanske välbehövlig. I stället för att blogga har jag bland annat:

sett vårens första blommor spira
läst ut två rafflande böcker
känt ett allt starkare behov av nya utmaningar
på ett värdigt, tydligt och ansvarsfullt sätt skällt ut en person som verkligen förtjänade det
vabbat (det är ju februari trots allt...)
ätit ostfondue med goda vänner
gått vidare till ett andra samtal i ett intressant sammanhang
avnjutit en semla
fuldansat med familjen
blivit kär i en vit padda.

Vad har ni haft för er?

6 kommentarer:

Unknown sa...

Tja, tagit hand om trotsiga ungar och bloggat... typ...

Mamac sa...

Låter som en bra månad. I vissa avseenden har vi hjort samma framsteg. Utskällningen är en sån sak. Bara det att jag varningen särskilt värdig. Och dessutom vet jag inte hur klokt det är att öht skälla ut sin chef. Nåväl. Det löser sig.

Kajsa sa...

Karin: Jag vet allt om trotsiga ungar... :-)

Unknown sa...

Kan tänka mig det ;). Mina passar på att få tänder - samtidigt!

Barfotsgatan sa...

Vabbat järnet! :-) Så himla kul. Punkt.

Kajsa sa...

BFG: Fy, din stackare. Tur det är vår snart. Då blir det bättre.