måndag 14 oktober 2013

Hänt sen sist

Jag har
  • gjort hundratals burpees, knäböj och armhävningar
  • gång på gång konstaterat hur mycket bättre jag mår när min dag inleds med en cykeltur
  • förälskat mig i styrkelyft-övningen clean and jerk
  • påbörjat en KBT-behandling via internet
  • varit på fantastisk 40-årsskiva med klädkod vitt i ett radhus komplett transformerat till lyxigaste vita nattklubben
  • varit på härlig fest för att fira goda grannen som har blivit doktor på KTH
  • varit på två dagars verksamhetsplanering som oväntat blev till akut kriskommunikationshantering
  • ätit superdupergod hamburgare på det här trevliga haket
  • besökt en gammal baptistkyrka i Sumpan som håller på att förvandlas till lokalt ölbryggeri
  • bokat in en miniresa till Köpenhamn med maken
  • tagit ledigt hela höstlovsveckan för att åka till Växjö med glina
  • glatt mig åt att Alice Munro faktiskt vann i år
  • blivit utvald som en av myndighetens korttidsexperter i ett utlandsuppdrag vilket betyder att jag sannolikt kommer att besöka Tbilisi under året
  • bitit på naglarna framför Homeland på tvn
  • retat mig på den orealistiska och tunna intrigen i Bron (men tittar, det gör jag).
Ni då?

Inga kommentarer: