fredag 13 februari 2009

Vill bara utfärda en varning

Den här boken är riktigt, riktigt tråkig.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ok, tack för varning. Den bok du läser låter intressant däremot.

smultron sa...

Det tyckte inte jag! jag gillade hennes böcker tills hon skrev Blocket, så nu har jag inte läst hennes senaste.

cruella sa...

Mmm. Jag tror jag gillade hennes första, där nån streberläkare mötte sitt öde i ett omklädningsrum eller vad det var.

Anonym sa...

Attans, jag som beställde den på CDons bokrea igår...Typiskt. Kanske man kan använda den till något annat? Kastrullunderlägg eller något?
Trevlig blogg du har för övrigt :-) Jag kikar in lite då och då.

Kajsa sa...

Misen: Ja, den var tänkvärd. Inga djupsinnigheter direkt, men helt klart tänkvärt.

Smultron: Jaså, du gillade den? Jag kunde verkligen inte uppbåda intresse varken för intrig, karaktärer eller miljöer.

Cruella: Jag har en till av hennes i hyllan, så en chans till får hon!

Heson: Välkommen hit, kul med kommentar! :-) Kastrullunderlägg funkar säkert ypperligt. Och vem vet, du kanske gillar den - hon är ju poppis vad jag förstår. Berätta gärna när du har läst!