tisdag 1 juni 2010

Min dag

Anlände till jobbet kvart i åtta.

8.00-8.30: Kort snack-inför-mötet-möte
8.30-9.45: Möte
9.45-11.15: Nästa möte
11.30-15.30: Möte igen (med lunchsallad vid sittande möte)
17.30-20.00: Avfärd från jobbet direkt till föräldramöte inför sonens skolstart i höst

Såg ni, det fanns faktiskt en två timmars skärva där mellan sista mötet och avfärden hemåt då jag faktiskt hade chansen att jobba lite… Om nu lillasyster vill vara så vänlig att somna snart så ska jag nog få middag också. Typ.

2 kommentarer:

smultron sa...

Hade jag inte fixat. No way, alltså.

Kajsa sa...

Smultron: Och det gjorde knappt jag heller. Ingen drömdag om man säger så. Jag vaknade i morse med spänningshuvudvärk och tryck över bröstet. Tur att jag kunde gå klockan två idag för att vara med på finaste sommarkalaset på barnens dagis. Sen grekisk sallad på altanen och cykelutflykt med hela familjen, storebror stolt som en tupp på egen cykel utan stödhjul. Ah.