måndag 5 september 2011

Hit or miss?

Jag kan inte bestämma mig för om den här klänningen är lite cool eller bara alldeles förfärligt gräsligt städrocksaktig. Jag som brukar vara rätt nedtonad, enfärgad och enkel i min stil kanske borde dra öronen åt mig redan av beskrivningen: "färgstark klänning med stort blommönster". Det är ytterst sällan jag hittar något snyggt på Indiska, så oddsen är väl inte till dess fördel. Och ändå är jag lite sugen på att kolla in hur den ser ut i verkligheten. Det är något med knytbandet och ärmarna som jag gillar.


Vad tror du - hit or miss?

8 kommentarer:

Annika sa...

Jag tycker den ör skitsnygg! Är bara så himla skeptisk mot Indiska. Tycker alla kläder därifrån luktar apa och att kvaliten är så usel. Men den är grymt fin!

Kajsa sa...

Annika: Jag vet vad du menar. Men jag får nog ta och kolla in den på lunchen imorgon!

Nipe sa...

Fin! Jag hade sett helt utklädd ut i den tyvärr, men jag avundas människor som kan ha såna kläder.

Kajsa sa...

Nipe: Vi får väl se om jag lyckas eller om det ser ut som jag ska på maskerad...

cruella sa...

Väldigt snygg men jag tycker de är så usla på skärningar. För stort och för litet på fel ställen alltsomoftast.

Kajsa sa...

Cruella: Nu tar jag lunch och drar och provar klänning. Här behövs closure!

smultron sa...

Jag tror på den! Och jag ÄLSKAR Indiska. Däremot kan det skilja oerhört mellan samma plagg i samma storlek. Sitter inte den ena bra, kan man bara testa att prova en annan likadan. :-)

Kajsa sa...

Smultron: Den var fin! Och nu hänger den i min garderob... Får väl kanske ge er bildbevis framöver.