fredag 31 juli 2009

Jag är ingen modebloggare men...

Jag har spanat på en väska från Wera ett tag, och eftersom min födelsedag närmar sig tänkte jag lägga till den på önskelistan. Igår passerade jag Åhléns och gick in för att ta mig en titt på väskan. Och bingo - den fanns på rea! Halva reapriset dessutom, så jag slog till och betalade 395 kronor i stället för de 995 den kostat förut. Får önska mig något annat i födelsedagspresent helt enkelt! Som grädde på moset hittade jag dessutom ett par finfina blå chinos från Wera för 75 (!) kronor. Det kallar jag reafynd.


Stor, klassisk och härlig bag i finaste skinn. I love it!

5 kommentarer:

anna sa...

tack för titten på min blogg,har kikat lite hos dig, trevlig blogg du har. Halva reapriset det är min melodi det!

Åretruntparadiset sa...

Alldeles väldigt snygg var den!

Mjuka sa...

SÅ otroligt snygg väska!!
Åhlens har mycket fint!
Kram Malin

Kajsa sa...

Anna: Japp, ljuv musik är vad det är...

ÅRP: Visst var det lite samma stil på din och min? Enkel form, stor och rymlig. Fast din är nog mer praktisk, min har liiite för korta remmar för att den ska hänga smidigt på armen.

Kajsa sa...

Vit poesi: Välkommen hit! Och jag håller med, Åhléns har blivit riktigt bra. Både på inredning och kläder. Och Weras väskor är snygga.