torsdag 6 maj 2010

Från sjuksängen

Three down, one to go.
Eländes.
Feber och illamående, inget kul.
Tur jag har min bärbara i alla fall, har orkat surfa lite de korta stunder jag har varit vaken idag.

Kräksjukan i all ära, men värst är ändå att jag är så galet stressad över jobbet. Hela den här veckan bara försvann *poff* och nästa vecka är kort *poff* och sen är det så gott som sommar *poff* och då har jag semester till den 23 augusti och innan dess behöver jag göra en massa saker till exempel förbereda den chefsdag jag ska hålla i den 23 september om jag nu ska göra det det bygger på att jag får min chef att förstå vad det är jag planerar och att de frågor jag jobbar med är viktiga så jag måste ta ett ordentligt snack med henne så fort jag är frisk och lyckas fånga henne i farten så att jag får hennes ok för det blir svårt att genomdriva det här utan hennes stöd och hon har fokus någon helt annanstans. Usch, min ångest har kommit tillbaka den här veckan. Inte kul hörni.

Säg att det ordnar sig, snälla ni. Så sover jag en stund så länge.

5 kommentarer:

Anna sa...

Det ordnar sig!
Idag är du sjuk, idag måste du få vara sjuk. Bara sjuk.
Imorgon är det en annan dag, och sommar är det definitivt inte än.

Andas.
Proviva Shot.
Kram.

Annika sa...

Det ordnar sig. Jag lovar! Ta det lgnt nu, och bli frisk.

Anette sa...

Det ordnar sig, det gör det alltid. Det enda du ska tänka på är att göra det du kan för att bli frisk, vila och sov gott! Allt annat väntar. Kram

Åretruntparadiset sa...

Alldeles krasst så är det jättelångt till den 23 september. Jättelångt. Du hinner prata med din chef typ en miljon gånger innan dess, jag lovar.

Nu är du sjuk. Du kan inte göra något åt det, annat än att vara just sjuk. Sov, ta't lugnt och titta på dåliga teveprogram. Här och nu. Sinnesro.

Kram!

Kajsa sa...

Alla: TACK! Allt känns bättre nu. Det verkar som om ett av symtomen på just den här magsjukan var överdriven oro. Nu är jag lugnare. Och som sagt tack för era kommentarer, de värmer och lugnar.