tisdag 20 juli 2010

Det där jobbet

Jag drömde om det i natt. Det var 21 000 sökande...

5 kommentarer:

mamac sa...

det kommer det inte att vara, jag lovar.
Sök du jag är nästan berg(!)säker på att det ordnar sig!

Kajsa sa...

Mamac: Och jag glömde skriva att jag i drömmen faktiskt var en av de 21 (!) som fick komma på intervju. Inte illa pinkat, att ha konkurrerat ut 20 989 personer... ;-) Om jag fick jobbet eller ej, det förtäljde dock icke drömmen. Sökt har jag dock gjort, såväl i dröm som på riktigt!

Petra sa...

Men vad är det för jobb då :O Kan du inte hinta liiiite? Vilken sektor???

Åretruntparadiset sa...

Men söta du. 21.000 - men det var väl fantastiskt att du i din dröm ändå sållades vidare - rätt tänkt där :).ö

Kajsa sa...

Petra: Mja, inte än. Det är ju inte säkert att jag ens kommer på intervju.

ÅRP: :-)