tisdag 13 juli 2010

Exciting times

Minns ni det där toppenjobbet som jag blev erbjuden till men tackade nej till? Timingen var inte rätt just då och jag har inte ångrat mitt val en sekund. Det var en härlig egoboost att bli headhuntad, och jag har skaffat mig gott om goda erfarenheter sen dess.

Men efter sju år (jösses, det är evigheter med mina mått mätt) på Myndigheten börjar det bli dags för nya utmaningar. Under de senaste månaderna har jag tänkt på det där jobbet flera gånger, och konstaterat att nu skulle jag gärna ta det!

Och vet ni vad? Häromveckan annonserades det ut igen.

5 kommentarer:

Editor sa...

Sök Sök! Sök! Men jobba inte för mycket om du får det, sätt upp riktlinjer för dej själv.

Anette sa...

Men oj vad skoj! Det är ditt!! Det var meningen!! Sök o lycka till!! Kram

birgitta sa...

inte för att jag vet var det är - men sööööööök! Förstås.

Kajsa sa...

Caroline: Har skickat in ansökan och mejlat chefen som valde ut mig senast. Så får vi se...

Anette: Håll tummen. Kram!

Kajsa sa...

Birgitta: It's done!