tisdag 9 augusti 2011

Nu återstår bara att se om jag har några läsare kvar

Någon där?

11 kommentarer:

Nipe sa...

Hej hej :)

Cina sa...

Jag är här! Kul att se dig på bloggen (och IRL i Växjö!). Kram

Editor sa...

Japp

Kajsa sa...

Nipe: Hejsan!

Cina: Detsamma - kram!

Barfotsgatan sa...

Här! :-)

Kajsa sa...

Caroline och Barfotsgatan: Kul att se er! :-D

Annika sa...

Jag är kvar! Har bara haft bristfällig uppkoppling de senaste dagarna.

mamac sa...

Jo men. Och som jag har väntat!!!

cruella sa...

Jodå, fast på sommaren både läser och skriver jag mindre.

Kajsa sa...

Alla: Vad jag blir glad att se er! :-)

Mamac: Jag kommer inte in på din blogg längre - lösenordet funkar inte. Har full förståelse för om du vill hålla den i en mindre krets, men OM du vill dela med dig så får du gärna skicka inlogg och lösen. Njut nu av sista (?) lediga dagen!

Sofia S sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.