fredag 26 augusti 2011

På vift


- Posted using BlogPress from my iPhone

6 kommentarer:

Tidsmästarinnan sa...

Jaha jag ser det! Trevliga Götet (väl?)!
Gillar du Blogpress? Jag har sett att en del använder den, den kanske vore rolig att prova :-)
Trevlig helg!
Susanne

Kajsa sa...

Tidsmästarinnan: Jajamensan, Götet it is. Och till min stora glädje hann jag med ett besök på Liseberg. Det var helt fantastiskt superduperkul!

Jag tycker blogpress funkar jättebra. Någon enstaka gång har den vägrat ladda upp bilder, men annars har den funkat perfekt. Minns inte om appen kostade några kronor? Det var den i så fall värd!

Barfotsgatan sa...

Så förvånad jag blev när jag såg bilden ovan. Hemma liksom. Det blev Liseberg ändå. Åh, vad roligt, grattis! Helt underbar nöjespark tycker jag (bara lite partiskt). Testade du Atmosphere? Jag passade barnen när pappan åkte (läs:jag fegade ur!) kram

Kajsa sa...

BFG: Liseberg slår det mesta faktiskt. Fast vi hoppade över atmosfear, lockade inte alls. Däremot otaliga varv i Balder, spinrock, kanonen och en massa annat härligt!

smultron sa...

Liseberg är även en kul arbetsplats, tyckte dottern som jobbade där för första säsongen.

Härlig bild det där, på nåt sätt. ;-)

Kajsa sa...

Smultron: Vilket drömsommarjobb!

Bilden är utsikten från mitt hotellrum på Quality hotell 11. Vred jag huvudet till vänster såg jag lite vatten också. Jag gillar kranen!