onsdag 1 maj 2013

Dagen i bilder

Trots darriga knän och knip i magen så orkade jag hänga med familjen på utflykt idag. Jag stod liksom inte ut med tanken på att ligga i sängen hela denna vackra majdag. Visst, jag har upptäckt Molanders under min sjuka, men en okej tv-serie slår ju inte våren direkt. Det gör den inte. Så vi drog till Äppelfabriken. Och där var det fint som vanligt. Maten var god (även om jag inte åt så mycket av den), blommorna vackra och hönsen sprätte så där fritt och sorglöst som bara höns kan. Och nu har jag feber igen.










3 kommentarer:

Anette sa...

Vilken underbar dag ni verkar haft, (minus magsjukedyningar). Här hemma har i röjt i trädgården/lekhörnan för där ska vi inom kort ha sköna höns sprättande. Kanske kan vi få locka hit familjen för lite kaffe, bus, lek och vuxna samtal :) Saknar dig och familjen! Kram

Anette sa...

Te för dig såklart!!

Kajsa sa...

Anette: Åh, det skulle vi verkligen verkligen vilja - ses för te, bus och samtal alltså! Vi är borta över kristi himmelsfärd, annars mest i stan, kom gärna med förslag på dag. Saknar er också, verkligen!

Jag såg på facebook tror jag att ni är på gång att skaffa höns - så härligt! Det finns faktiskt höns i en av radhusträdgårdarna här, hur härligt som helst och ett givet utflyktsmål för barnens dagis.