torsdag 15 mars 2012

Min tekopp

Jag faller alltid för feminina toppar och tröjor. Just nu suktar jag efter den här. Inte så vårig kanske, men ack så fin. Tänk en svart pennkjol till, och så ett par vassa klackar. Eller ljusa jeans och ett par platta ljusbruna loafers, för en mer casual look. Fint som snus. Jag tror klädkoden är en aning striktare på mitt nya jobb, och det ser jag faktiskt fram emot. Och visst måste man inhandla ett och annat nytt plagg när man har fått ett nytt jobb? Visst, visst?

4 kommentarer:

Nipe sa...

Mais naturellement! Jag köpte mig ett linne med en knytblusroett där fram, väldigt fint till både fint och jeans.
Med närmare eftertanke så tror jag nog att du måste inhandla inte bara kläder utan även skor, visst, visst ;)

Editor sa...

Vilket härligt dilemma.
Den var fin, till ljusa jeans och strikt med håret i hästsvans.

Unknown sa...

Jag vill också shoppa kläder! Men himmel vad svårt det är när man har 2 små... Det går fet bort att shoppa ihop med dem, de har helt klart inte insett hur kul det är! Men klart du måste ha lite nya fina kläder till ditt nya jobb! Go, go!

Kajsa sa...

Nipe: Aha, du tänker så... Jamen japp - såklart jag måste ha nya skor! :-D

Caroline: Precis så!

Karin: Näe, shoppa med barnen är ingen höjdare. Mina är ju lite större än dina, men det är ändå bäst att shoppa på egen hand.