tisdag 20 mars 2012

Fina minnen

När jag satt och rensade i jobbdatorn nyss hittade jag den här härliga bilden från vår Kanadaresa sommaren 2010. Lillasyster var nästan tre år och storebror sex när vi åkte, och det var rena drömresan. Inga problem alls (nåja, förutom det faktum att lillasyster trillade ner från en säng och fick hjärnskakning första dan vilket föranledde ett test av Quebecs akutsjukvård - som visade sig vara föredömligt effektiv) utan bara ett roligt och spännande äventyr. Jag ser verkligen fram emot att skapa fler reseminnen tillsammans med barnen.



Jag tror bilden är tagen på O'Hare i Chicago, när vi väntade på flyget till Montréal.

3 kommentarer:

Editor sa...

Det är underbart att få se sina barn uppleva nya saker och att sen komma hem och prata om dem.

Tack för din snälla kommentar hos mej för några dagar sen!

Unknown sa...

Åh, vad jag saknar Montreal just nu :)!

Kajsa sa...

Caroline: Ja, visst är det härligt!

Karin: Jag gissar att det är lite mer vårlikt där...