torsdag 14 februari 2008

I mina tankar

Det finns så många blogginlägg i mina tankar. Lite längre, eftertänksamma inlägg. Om allt från lyckoglimtar i vardagslivet till våndan av att vara ett kontrollfreak.

Det är bara det att jag inte hinner få ner dem i skrift. Något kommer alltid emellan (eller någon, till exempel en hungrig femmånadersbebis, eller en febermatt snart-fyraåring). Men de finns därinne i tankarna, inläggen. Och en vacker dag kommer de att materialisera sig på bloggen. Tror jag.

3 kommentarer:

Anna sa...

Aaa, det bådar gott!

Glöm inte att i alla fall plita ner nyckelord i en anteckningsbok eller på någons panna, så att du inte glömmer dem helt tills tid finns.

Sara sa...

Jag förstår SÅ vad du menar!

Kajsa sa...

Anna: det har du rätt i, ska plita lite.

Sara: tur för oss att små glimtar passar minst lika bra i en blogg som längre essäer!