torsdag 7 februari 2008

Jag svarar

På sidan 2 i DN På stan får någon känd person (fast ganska ofta okänd för mig) svara på en enkät. Eftersom DN aldrig frågar mig så tar jag saken i egna händer:

Senaste impulsköp: en t-shirt från HM:s Fashion against AIDS-kampanj

Bästa promenad: Brunnsviken runt. Men det var länge sen nu.

Favoridryck: Champagne! Men det var länge sen nu.

Äter lyxmiddag på: Oaxen skärgårdskrog. Men det var länge sen nu.

Äter budgetmiddag på: Max. Inte så länge sen.

Favoritgata: Rörstrandsgatan

Favvosajt: Youtube

Här bjuder jag mamma på middag: om inte cancern hade tagit min älskade, älskade mamma i somras så hade jag bjudit henne på Carl Michael på Djurgården. Sista utemiddagen vi fick tillsammans var på Blå Porten.

Favoritförort: den där jag bor. Men jag säger inte vilken det är.

Bästa lunchställe: Indian Garden på Heleneborgsgatan

Bil: har en röd, skulle gärna ha en svart

Världens bästa nu levande konstnär: är ingen konstkännare, men gillar Jockum Nordström

Kock jag vill träffa: Jamie Oliver

Favvoskor: kommer inte på några, så kanske behöver jag ett nytt par ;-)

Motionerar: med barnvagn

Mest överskattade affär: R.O.O.M.

Mode jag aldrig vill se igen: stringtrosor till lågt skurna jeans

Favoritprodukt på Systembolaget: champagne

Bästa fyllekäket: pizza

Dansar helst till: hård rock

Senast gnolade: "ät fett och socker tills du spyr, eller blir en fyra tons martyr" (Dom andra med Kent)

Bästa romanen: En berättelse om kärlek och mörker av Amos Oz ligger högt på listan

Favoritprodukt på apoteket: CCS hudlotion, den rosa utan parfym

Fulaste färgen på kläder: gult

Bästa förfestmusiken: Guns n' Roses

Reser helst till: Nya Zeeland

Favoritblogg: ett helt gäng

En bra gå bort-present: champagne eller hemgjord müsli

Favoritlyxartikel: skaldjur

Älsklingsljud: storebrors skratt när jag kittlar honom

Mitt sämsta köp någonsin: vår frysbox, eller svarta hålet som den också kallas

Inga kommentarer: