tisdag 12 februari 2008

Yummy

Det är något visst med amerikansk mat. Liksom så mycket annat over there är den hämningslös. En macka är en MACKA. Ska det vara ost i en sås ja då snackar vi OST. En macka med kött, ja jösses då får man KÖTT. Och inget annat.

Ibland känns det bara motbjudande, men ibland helt ljuvligt. Jag vet inte hur det är för dig, men jag behöver min fix av all-american food då och då. Och ska du laga amerikanskt, så ska du göra det som the pioneer woman. Jag menar, hon är gift med the Marlboro man - kan det bli mer amerikanskt? Humor har hon också.

Och kolla in hennes superbowl sunday-recept. Coming soon to a kitchen near me!

2 kommentarer:

Anna sa...

Herregud, jag trillade av stolen – flera gånger!

Suck,10:45 på förmiddagen, helt fel tid att titta på sådan receptbilder...

Kajsa sa...

Anna: näe - efter att ha kollat hennes recept känns lunchlådan inte så spännande längre...