lördag 6 februari 2010

Kanske, kanske

Jag börjar nästan tro att jag kommer att blogga igen. Ganska snart. Gudarna ska veta att det finns en del att skriva om. De senaste veckorna har varit en centrifug av känslor, symtom, trötthet, ångest, oro och en massa prat. Jag har inte mått särskilt bra men har gått fram på alla fronter för att få ordning på mig själv. Och det är lite bättre.

Och kanske skriver jag inte alls om den här själsprocessen. Kanske nöjer jag mig med att spegla alla de små glimtar av vardagsglädje som också finns här. Vid sidan av det snurriga.

Vi får se.

7 kommentarer:

Kajsa sa...

När du är redo.. finns vi här. :)

Solrosfrö sa...

Kram!

cruella sa...

Härligt med ett litet livstecken! Fortsätt åt rätt håll:-)

Anna sa...

I know the feeling gumman... Dessutom vinter och mörkt. Ibland hjälper det dock att skriva lite. Välkommen tillbaks när du vill - från en annan bloggskolkare ;-)

smultron sa...

Ja, vi får se. Ta hand om dig!

Kajsa sa...

Kajsa: Härligt att höra.

Fröet: Tack!

Cruella: Jobbar stenhårt på det. På alla tänkbara fronter kan man säga.

Anna: Kram på dig vännen!

Smultron: Tack, det ska jag försöka göra. Svårt ibland.

Heson sa...

Trevligt att du är tillbaka och känner dig redo för bloggandet igen. Man har ju saknat dig lite i cyberspacet får jag erkänna :-)