torsdag 26 augusti 2010

Riktat budskap?

Just när jag sitter på jobbet och prokrastinerar som värst, blir jag störd av ett mejl där jag läser följande:

Öka din personliga effektivitet - kurs i Stockholm
Räcker din tid inte till? Har du svårt att fatta beslut i tid? Anser du ibland att det är svårt att prioritera vad du ska göra först? Det som är viktigast eller det som är mest bråttom? Ta kontroll över din arbetssituation. Lär dig att bättre planera, prioritera och strukturera ditt arbete! Här får du verktyg och tips på hur du kan hantera tidstjuvar och bli bättre på att fatta beslut. Du lär dig utveckla ditt arbetssätt så att du blir mer effektiv utan att bli stressad. Du får konkreta råd och metoder som du direkt kan använda i din vardag.

Häpp.

2 kommentarer:

mamac sa...

jag hakar på. Jag prokrastinerar så till den milda grad att jag inte ens har börjat jobba efter semestern ännu...

Kajsa sa...

Mamac: Det, min vän, kallas att vara ledig. Och det är något HELT annat. Njut!