tisdag 18 september 2012

Jag föll i koma...

...i fredags kväll, och har inte vaknat sen dess, känns det som. Jag är så trött. Har inte ens orkat tänka på att blogga. Eller hunnit, för den delen - dagarna på jobbet bara susar förbi.

Sunda september fortsätter med mycket träning: förra veckan hann jag med tre pass på gymmet (crosstraining, yoga och shape), cykel till jobbet varje dag och en skön joggingtur i söndags. Det är jag mycket nöjd med. Kosten däremot, har väl lämnat en del att önska. Jag säger bara pizza, choklad och fikabröd.


Men hey, man kan inte få allt...

2 kommentarer:

Barfotsgatan sa...

Herreguuud så duktig du är då på att hålla igång. Själv kom jag igång bra efter sommaren men nu kommit helt av mig då jag varannan vecka varit ensamstående (mannen jobbar borta en vecka). Te och sött varje kväll...suck! Måste verkligen skärpa mig.
//Anna

Kajsa sa...

Bfg: tre pass + jogg på en & samma vecka lär bli svårt att få till framöver. Men det är skönt att vara igång! Nu förstår jag f ö varför jag är så trött: dunderförkyld. :(