onsdag 26 september 2012

Orkar bara en snabb dagens

Har: Jobbat på för fullt efter en något rörig morgon. Åkte kollektivt idag och saknade cykeln intensivt, men jag är fortfarande för förkyld för att cykla. Längtar!
Just nu: Pustar ut i soffan och tar en kopp te före läggdags.
Ska: Lägga mig alldeles, alldeles strax, läsa lite i "Min kamp" om jag orkar och sen sova, sova, sova. Minst fem kvart i timmen, tänker jag mig.
Humör: Jodå, det är okej, men jag är enormt, enormt trött idag. Jag vaknade i natt av att jag kallsvettades och  mådde fruktansvärt illa. Låg utslagen på badrumsgolvet i över en timme innan det släppte. Måste ha fått i mig en dålig mussla eller något när jag käkade tapas på Boqueria igår kväll.
Äter: Inte så mycket, har fortfarande ont i magen. Det blev en sallad till lunch. Vid skrivbordet, jag erkänner.
Dricker: Vatten och te, som vanligt.
Bästa: Att jag idag än en gång fått bekräftat att min blivande chef är en mycket klok person.
Sämsta: Att mina nuvarande chefer konstrar och vill krama allt de kan ur mig innan jag byter tjänst, utan att tänka på vad som är bäst för helheten eller på vad som faktiskt är rimligt. Visst, jag förstår att jag ställer till det för dem, men de är inte särskilt professionella.
Väder: Regn och rusk. Vilket jag inte märkt särskilt mycket av, eftersom jag varit inne i kontorsfabriken hela dagen.

Gonatt alla fina!

Inga kommentarer: