torsdag 17 september 2009

Oväntade åsiktsfränder

Ni har väl alla läst det vid det här laget, Ankans debattinlägg på Newsmill. Men visst var det väl lite otippat att lyxhustrun visar sig dela åsikt med mina byråkratvänner? Men jodå. Kolla här vad Anka skriver:

"Sedan har vi jätteproblem här med den nya internetgenerationen. Den är obildad och missunnsam och deras liv på bloggar och twitter meningslöst."

Jag är dock mer tveksam till hur fru Anka ställer sig till den där byn utanför Östersund.

4 kommentarer:

Åretruntparadiset sa...

Ankan. Vilket bottennapp hon är. Men teve-serien har högt underhållningsvärde. Nästan i klass med Flipping Out. Season 3 har just börjat. Jippi.

Kajsa sa...

ÅRP: Jamen jösses. Det finns liksom inget att säga om henne. Mer än att det är en sak att vilja leva som hon gör. En helt annan att fördöma alla oss som gör andra val...

Kajsa sa...

Nej jag har tyvärr inte läst artikeln. Jag är väl den enda. Men det beror på att min dator vägrar scrolla den sidan, jag får liksom inte upp den fast att jag försökt flera gånger. Kanske är det någon typ av censur som min dator är ägnar sig åt - kanske är den intelligentare än jag tror.. ;)

Kajsa sa...

Kajsa: Smart dator, helt klart. För man kan använda sin tid bättre än att ta del av ankans unkna tankar.