tisdag 8 september 2009

Vilken ska jag läsa först?


5 kommentarer:

smultron sa...

Enkelt, säger jag efter att ha plöjt kurslitteratur i fem dar: Kärleksroman! Jag har inte läst en enda bok av Carina Burman, tror jag, men läste en recension nyligen.

Anette sa...

Varför inte båda samtdigt som du brukar göra :-) fast jag tänker mig då den vänstra på arbetstid och den högra på fritiden såklart :-) Kram

Heson sa...

Hmmm...Tja... jag tror jag instämmer med föregående inläggslämnare - läs bägge!

Pär sa...

Hej du!
Halkade in på din sida när min fru surfade runt. Fick se att du läser samma böcker som jag för tillfället. Kul!

Fast jag är egentligen just klar med Pingvinen, och tar därför upp Prousten som parallelläsning igen...

Ah - nu ser jag att du funderar på att läsa en bok av Hamrefors också. Honom har jag haft som lärare på en kurs en gång. Gillade honom.
/P.

Kajsa sa...

Smultron: Jag är halvvägs igenom kärleksromanen, Hamrefors-boken väntar fortfarande på sin tur...

Anette: Ja, det har du rätt i, så borde jag göra förstås...

Heson: Will do!

Glad i grytan: Hej! Härligt bloggnamn du har. Jag är också klar med Pingvinen, det gick ju rätt fort... Jag har också hört Hamrefors några gånger, tycker inte han är den bästa kommunikatören ;-) men hans forskning är ofta intressant. Ska ta mig en titt på din blogg!