söndag 15 november 2009

Det blev ett skåp till slut


Fast det var fel på det första, precis som maken hävdade. Vi fick göra en extra vända till IKEA, men nu är skåpet uppe. Och förra helgens loppisfyndade lampa pryder sin plats, om jag får säga det själv.

(Och ni får ursäkta det usla fotot, batteriet i kameran är slut så jag fick fota med mobilen.)

(Och nu när jag kollar på bilden i dagsljus så ser jag att den ju är helt hopplös med tanke på att det är byrån jag vill visa. Den syns ju inte alls... Ni får lita på mig när jag säger att den är kanonfin!)

4 kommentarer:

Anna sa...

Spännande med nya "familjemedlemmar" – det ser snyggt ut.

Det där lilla klotformade trädet du frågade efter, är en japansk dvärgpil.

Kajsa sa...

Anna: Tack! Jättefint träd. Jag är ute efter något vackert till vår framsida, och det här skulle kunna vara något.

Åretruntparadiset sa...

Den är så fin, så fin, den där byrån. Grannarna har en och jag har beundrat den. Ser inte ut som om den finns här i Canada, det är lustigt men de mest blonda och svenska möblerna verkar inte finnas på ikea här. Säljer väl inte så värst, kanske?

Kajsa sa...

ÅRP: Å, du skulle se, skåpet är som gjort för hallen mellan barnens rum. Storebror har fått en egen låda som han nöjt har fyllt med Playmobil.