måndag 2 november 2009

Keeping busy

Jo jag tänkte som så att om man inte är tillräckligt stressad av att ha galet mycket på jobbet, en make med galet mycket på jobbet, och fullt vardagsrally med allt vad det innebär av dagishämtningar, tvätt, brottningsmatcher för att få på barnen galonisarna, vinterskoinköp, influensavaccineringar och annat, då kan man ju slänga in en hallrenovering också i ekvationen.

Så tänkte jag. Jajamensan.

Update: Och oj oj oj vad fint det kommer att bli! Värt mödan, utan tvekan.

3 kommentarer:

smultron sa...

Du menar inte detta va? Wow.
Nu känner jag att våra köksväggar blev väldigt....påtagliga. Det ska bli vitt, men knappast till jul....
Nån gång...

cruella sa...

Jag tror jag i ett svagt ögonblick har lovat min snart tolvåriga lillunge en walk-in closet värd namnet i stället för det allmänna kaos med lastgamla Kamratposten, Kalle Anka, gamla strumpor och kassar med hemlösa sladdar som råder nu.

Bara att spotta i nävarna va.

Kajsa sa...

Smultron: Jojomensan! Fast de skulle ha kommit lite längre fram i höst egentligen, men fick en lucka. Annars brukar vi också mest tänka "någon gång"... Och det är gott så!

Cruella: Jobba på bara! Sen kan du komma och styra upp vår klädkammare om du vill?