lördag 7 november 2009

Oh la la!

Jag brukar få julkänslor tämligen tidigt, men i år har de lyst med sin frånvaro. Kanske beror det på att vi inte ska fira här i förorten med syster yster som vanligt. Hon är faktiskt för långt borta. Saknar. Jag har dock bett om långledigt i jul, och det är ju aldrig fel...

Hur som helst. Idag tipsar Allt om mat om Rocky Road Fudge. Och lyssna nu: Det. Är. Världens. Godaste. Julgodis. Så seså allihopa, spara ner receptet nu, och laga och njut i december! Och minimarshmallows brukar vara rätt svårt att få tag på, så det är nog lika bra att ni börjar leta med detsamma.

6 kommentarer:

JMElena sa...

Åh ja! Min svägerska gjorde denna förra julen och det var helt helt omöjligt att sluta äta...:-)

Tidsmästarinnan sa...

Men jag som sitter här och är så sugen på choklad!
Jahapp, då är det bara att handla minimarshmallows. Gjorde ett försök idag att handla den där smaksatta glöggen som kommer en ny varje år, men den var slut. Va?! Redan! Hoppas den kommer in igen.

Kram
Susanne

Editor sa...

Det ser väl inte så gott ut.... Jag ska dock inte äta choklad i år: förra årets Aladin-ask pryder ovankanten av mina byxor än.... Men jag kan göra och bara bjuda andra eller vad tror du?!

Kajsa sa...

JMElena: Jag vet...

Tidsmästarinnan: Men jösses - glöggen slut redan? Ur led är tiden.

Caroline: Näe, ganska äckligt faktiskt om man tänker efter... Men bjuda kan vi ju, eller hur! ;-)

Åretruntparadiset sa...

De är inte dumma de där. Men jag har ju aldrig gjort dem, det har ju du. Så det känns konstigt. Får väl kavla upp ärmarna. Kram :).

Kajsa sa...

ÅRP: På't bara!