onsdag 9 november 2011

Min nya last

Vilmas knäckesticks med sesamfrön. Jösses så goda de är. Men... På tal om laster så har jag skaffat mig alldeles för många på matfronten. Det duger inte. Jag tror banne mig att resten av månaden får bli mitt eget nyttiga november. Japp, imorgon kör vi! Eller, vänta nu... Då ska jag ju på planeringsdagar. Vilket betyder god mat och mycket fika. I helgen ska jag lördagsmysa hos syster. Och så är det tjejmiddag nästa lördag. Och sen... Ja, ni fattar. Lägg sen till min usla karaktär, så förstår ni att jag har problem. Men okej. Sunda vardagar med mycket motion. Det borde jag väl ändå kunna få till. Hejar ni på mig?

6 kommentarer:

Editor sa...

Men tjena, känn igen mig. Men heja dej! Det kan gå, även om det är lättare när baddräktssäsongen närmar sig istället för jul - och fastlagbullesäsongen. :)
Men heja!

Tidsmästarinnan sa...

Jag hejar på dig! Själv hade jag tänkt sluta ta hissen till jobbet, men glömde alldeles bort det i morse.
Men fem trappor upp och ner ett par gånger om dagen borde väl ändå göra någon skillnad i längden? (Som du förstår börjar jag på en ganska låg nivå, he he).
Heja heja!

Heson sa...

Absolut! Hejja hejja :-)

Kajsa sa...

Caroline: Skönt att inte vara ensam!

Tidsmästarinnan: Hejar på dig också!

Heson: :-)

Barfotsgatan sa...

Säger det igen: vardagsmotion! Och även att man måste få njuta av livet och sina laster. Har också varit fast i Vilmaträsket men hör och häpna, jag tog mig ur det. :-)
kram

Kajsa sa...

BFG: Vardagsmotion is da shit.