tisdag 1 november 2011

Så mycket kreativitet...

...det finns i bloggosfären. Jag blir ständigt inspirerad, ständigt imponerad. Så mycket fina grejer ni gör, bloggare därute! Och det är så mycket roligare att shoppa från bloggare som skapar själva än från stora anonyma kedjor. Så klart. Låt mig därför visa mina senaste inköp.

Först, I give you Glay. Ett superdupersnyggt, très cool och väldigt bekvämt armband med attityd. I love it! Gjort av begåvade Caroline, med bloggen Min inspiration och webbshopen Studio Caro-Lines:



Häromdagen presenterade Lina med bloggen och webbshopen Kitchenbloom ett par nya produkter i sin webbshop. Jag föll som en fura för fina spetsduksbrickan Ella som nu är på väg hem till mig. Visst är hon fin, Ella:



Det är extra roligt att handla från de här två bloggarna, eftersom jag har följt deras bloggar länge. Carolines flitigt och Linas lite mer sporadiskt. Inspirerande är de båda två!

3 kommentarer:

Editor sa...

Jamen vad glad jag blir att få bli omnämnd här! Och ännu gladare att du gillade det irl med. :)

Hoppas ert novemberlov är fint.

Tidsmästarinnan sa...

Håller med! massor med snyggt och kul och inspirerande. Fina saker har du hittat.
Kram
Susanne

Kajsa sa...

Caroline: I love it! Och jag har bara ett möte kvar imorgon, sen är det höstlov.

Tidsmästarinnan: Eller hur!