onsdag 4 mars 2009

Hej på ett tag

Nu drar jag söderut i några dagar!

6 kommentarer:

Editor sa...

Hoppas ni får trevligt! Skicka ett mail om du har tid över :)

RANA sa...

LYCKLIG RESA!

:-)

Anna sa...

Trevlig resa!

Söderut som Skåne, eller söderut som Medelhavet? Undrar man. :-)

Kajsa sa...

Ja hur långt söder ut ska du? Hoppas det blir trevligt i vilket fall.

Anonym sa...

Grymt nyfiken på vart du ska, men vart det än är så trevlig resa!

Kajsa sa...

Caroline: Ja, det hade jag velat! På riktigt! Fast jag är lite för feg och blyg tror jag... :-)

Rana: Tack!

Anna: Medelhavet hade suttit fint. Malmö funkade också. Du vet: lugn och ro, sovmorgnar, lugna frukostar med både svenskan och DN, bordsbokning på trevliga krogar. Inte så viktigt då vilken stad man är i, egentligen! (Plus att jag gillar Malmö.)

Kajsa: Malmö som sagt. Och tack! Det var toppen.

Misen: Tack tack! :-)