onsdag 21 december 2011

Source code

Det blir ingen soffbild idag, vid det här laget vet ni ju hur det ser ut härhemma... Jag är fortfarande risig som attan, men imorgon måste jag pallra mig till jobbet. Om inte annat så för att registrera min julledighet! Och för att svänga ihop den där workshopen som jag skulle ha ägnat veckan åt att förbereda. Häpp.

Efter några dagar i soffan är det lätt att tröttna på det skrala tv-utbudet. Så idag testade jag för första gången att hyra film via SF Anytime. Det gick över förväntan, jag registrerade mig, hyrde Source code och tjoff bang bom så kunde jag se den. På datorn, mind you. Vår smarta tv är inte så smart som det ser ut, har det visat sig. Inte än i alla fall.

Hur som helst, Source code var riktigt bra faktiskt. Rekommenderas för er som vill ha lite spänning och underhållning utan några större pretentioner. Jag blev tvungen att ta en tupplur en timme in i filmen, men det berodde mer på mig än på filmen.

Inga kommentarer: