torsdag 17 december 2009

Dagens utsikt

Eller kanske snarare brist på... Inget stadshus i sikte:

5 kommentarer:

Editor sa...

Det där ser härligt ut: snö = vinter = jul = snart ledigt :)

Åretruntparadiset sa...

Hoppsansa. Vitt värre. Här är det vitt också fast bara på marken och inte i luften. Och arton grader fortfarande, men strålande sol. Jag som ska flanera på stan idag med en kompis. Blir underställ på, tjockstövlar, mössa och inte så snygga men ack så varma skidjackan.

Tidsmästarinnan sa...

ja jag blir helt kluven! Inuti är jag åtta år och jublar åt snön, men så är det lite för mycket och jag måste skotta och är lite nervös när jag kör bilen och då blir jag vuxen och tycker det kan räcka med snö nu... fast sen blir jag åtta igen. Vit jul kan man hoppas, hurra!!

cruella sa...

Haha, ja, det var inte klokt där ett tag runt elva halv tolv:-)

Kajsa sa...

Caroline: Ja, jag njöt hela dagen! Inte minst av att kunna åka t-bana hem. Den gick punktligt, vilket man inte kunde säga om bussar, pendeltåg eller bilar för den delen...

ÅRP: Brrrr!

Tidsmästarinnan: Jag tycker vi bejakar barnet!

Cruella: Näe, och vi som skulle ha tagit emot våra statliga julklappar ute på gården på eftermiddagen. Det funkade inte riktigt...