onsdag 30 december 2009

Julen överstökad


Och genast blir jag sugen.

8 kommentarer:

m a r i a k o d e n sa...

Hallå...håller på med boken Familjens projektledare säger upp sig, har snart läst ut den. För mig var det rätt så boring, vi har det rätt jämställt hemma. Så jag ska inte klaga;) Men den här andra, När jag fyller 40...den var sååå bra...perfekt nu när man snart är 40!!!
Läs den!!

Gott nytt år på dig!

Kajsa sa...

Mariakoden: Hej! Ja, boring var ordet. Vi är också riktigt jämställda, och dessutom tycker jag inte att författaren presenterade några vägar ut ur ojämställdheten, vilket gjorde läsningen deprimerande.

Men jag ska ge hennes 40-årsbok en chans, det får bli ett klick på Adlibris...

Kajsa sa...

Du och min sambo, längtar efter semlorna alltså.

Kajsa sa...

Kajsa: Härligt att det finns fler som jag...

Heson sa...

Yiihaaa! Semlor!! Guud så gott! Och plötsligt vet jag vad jag ska göra med de 8 dl vispgrädde som står oanvänd i kylen sedan jul.
Gott Nytt År!

Kajsa sa...

Heson: There you have it - klart det ska bli semlor!

Gott nytt!

Editor sa...

Jag funderade på en variant innan jul: saffranssemlor? Vad tror du om dem?! :)

Kajsa sa...

Caroline: Dem tror jag på! :-)