onsdag 18 januari 2012

Koma

Är totalt komatrött efter en intensiv dag på jobbet då jag bland annat höll i en tretimmars storytellingworkshop för ett tjugotal medarbetare. Och vilka fantastiska berättelser jag har fått höra - enormt inspirerande.

Och det gör inte så mycket att jag är trött ikväll, för imorgon är det fredag. Typ. För fredag är min lediga dag. Och det betyder ju att torsdag blir fredag, för mig. Eller... ja, ni fattar.

Min lediga dag har för övrigt alla förutsättningar att bli riktigt njutbar. På programmet står morgonyoga, sen en timmes massage och så frans- och brynfärgning på salong. Därefter ska jag bara lata mig. Handla lite inför lördagens middag med två goda vänner. Och så lata mig lite till. Det blir bra.

4 kommentarer:

Barfotsgatan sa...

Torsdag är också min fredag. Så jädra gött!! Skulle gärna ha en fredag med ditt innehåll...på stört! Ha en toppenfin helg.
//Anna

Heson sa...

Låter alldeles förträffligt det! Hoppas du får en riktigt härlig skämma-bort-dig-själv-dag

:-)

Cina sa...

En ledig dag i veckan är ett vinnande koncept! Själv har jag fredag på tisdagar, eftersom jag är ledig på onsdagar ;-) Igår var jag och fixade naglarna på salong. Najs indeed!

Kajsa sa...

BFG: Ha en riktigt härlig fredag du också!

Heson: Tack!

Cina: Å, det låter superhärligt. Vilken lyx att aldrig ha en arbetsvecka som är längre än två dagar...