onsdag 11 januari 2012

What to wear?

Hoppsan. Jag och maken blev just inbjudna till vernissagen inför nästa stora utställning på Fotografiska, den med Anton Corbijns bilder. Oj oj, han har varit hovfotograf åt mina största idoler i alla tider. Vågar man hoppas att herr Gahan är där? Näe, skulle inte tro det. Men ändå.

Nu undrar jag bara: vad ska jag ha på mig?

Update: Invigningsfest är visst den rätta termen i det här fallet. Mr Corbijn själv är hedersgäst och First Aid Kit står för musikunderhållningen. Det kan funka...

- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

mimmi sa...

Du ska ha lilla svarta. Lita på mig

Kajsa sa...

Mimmi: En LBD alltså... Får gräva i garderoben och se vad jag hittar!

Tidsmästarinnan sa...

Oohooo, vad roligt!! Då önskar vi oss en fullständig rapport sedan alltså :)

Kajsa sa...

Tidsmästarinnan: En kort rapport blev det...