måndag 2 januari 2012

Lite inspiration

Denna gråa dag varvar jag julrensning med slösurfning medan barnen leker osedvanligt harmoniskt på övervåningen. Kollar lite kläder, och visst blir man väldigt glad av den här lilla prickiga skapelsen från Åhléns? Inget trendplagg direkt, men enkelt och klassiskt precis som jag gillar. Med kofta och ballerinor på jobbet framåt vårkanten tänker jag, eller med klackar, kavaj och clutch när det vankas kalas.


I övrigt längtar jag efter orange just nu. Det brukar vara en höstfärg i min värld, men i vår kan jag definitivt tänka mig ett par knalligt orange jeans. Till enkel svart tröja eller en ljusblå skjorta kanske? Dessa finns på HM:

4 kommentarer:

Åretruntparadiset sa...

Alldeles väldigt jättesnygg var klänningen. Och de orange jeansen var en riktig pärla. När jag gått ned typ fem kilo så ska jag verkligen belöna mig med ett par färgade jeans av någon form, och de där var riktigt inspirerande!

Kajsa sa...

ÅRP: Jag har ju ett par knallröda jeans, och det piggar verkligen upp med lite färg på benen. Nu när jag faktiskt snart verkar bli frisk och du har klarat av din statistiktenta (hu, jag ryser nästan bara av att skriva eländet...) måste vi återuppta våra powerpromenader! Kram och lycka till med tentan imorgon.

Editor sa...

Shit vad fin klänning.

Kajsa sa...

Caroline: Eller hur! Såg den live på mitt lokala åhlens men där var den slut i min storlek. Spanar vidare imorgon. Iväg med dig och prova bara!