fredag 10 augusti 2012

Ett slags dagens



5 kommentarer:

Ingela (All is pretty) sa...

är du på instagram?

Annika sa...

Verkligen fin kombo på armen. Gillar :-) !

Kajsa sa...

Ingela: Nja, inte egentligen. Använder appen men delar inte mina bilder med någon annan. Roligt att se dig här, är allt väl?

Annika: Tack! Armbandet med stjärnsafiren (den rosa stenen) gjorde maken åt mig för 10-15 år sedan, och det rosa "snöret" är köpt på Legoland av alla ställen.

Ingela sa...

Allt bara bra här, tillbaka i vardagen efter en skön semester. Ska bli lika duktig som du på att cykla varje dag, i alla väder. Har blivit lite varannan dag här, cyklar när det är uppehåll typ...

Jag har också privat konto på IG och delar bara med de jag känner, har blivit min lilla miniblogg. Om du vill finns jag där, ingkle heter jag. Har dragit ner så drastiskt på min datortid nu att jag sällan kollar bloggar längre och min egen blogg kommer inte att återuppstå. Mindre skärmtid = mer böcker, mer träning och mer tid att bara vara.

Hoppas ni också haft en fin sommar!

Kajsa sa...

Ingela: Tack, ska kolla in ditt Instagram. Återkommer om jag använder mitt mer, jag hade glömt mitt lösenord sen förra sommaren och lyckades minnas det bara häromdagen...