torsdag 16 augusti 2012

Så var det min tur

Nattens oroliga drömmar var det första tecknet; jag drömde om en kaotisk flygresa mellan New York och Stockholm, i ett skabbigt Ryan air-plan fyllt med gamla hårdrockare från åttiotalet. När jag vaknade hade jag feber. Förstås. Annars tror jag inte Joe Elliot från Def Leppard hade dykt upp i mina drömmar?

Så efter en fin frukost med familjen firar jag min födelsedag i soffan, utrustad med näsdukar, vatten, te, tidningar och dålig TV. Just nu The real housewives of Atlanta. Sen ska jag sova.

Och jag som hade två möten och ett träningspass inbokat idag. Möten, äntligen ett par möten, efter några mer än lovligt ensliga veckor. Å andra sidan lär jag få så det räcker av såväl möten som träning i höst.


















Bad tv.

2 kommentarer:

Editor sa...

Typiskt. Men grattis ändå!

Kajsa sa...

Tack! :-)