söndag 12 augusti 2012

Nej tacka vet jag leo

Det blev en blus i stället för tjocktröja. En belöning för min delseger i asketiska augusti. För jag kämpar på! Och det har gått riktigt bra. 93 kilometer har jag cyklat hittills den här veckan, och så ett styrkepass på det. När det gäller maten har jag navigerat mig fram mellan talrika frestelser såsom muffins, ostbågar, godis och vitt vin utan att snubbla. Igår var jag otroligt sugen, på i princip vad som helst utom grillad lax och spenatsallad med chèvre och jordgubbar vilket stod på menyn, men lyckades stå emot. Och övriga dagar har det faktiskt gått riktigt lätt. Idag har jag köpt prinsesstårta för att fira en nybliven tonåring, och kanske tänker jag smaka en liten bit. Vi får se.

























(Bild och blus från HM)

Inga kommentarer: