onsdag 13 maj 2009

Sköna maj välkommen

Hur vet man att det verkligen är maj? Jo, genom att man baske mig aldrig är hemma.

Igår: avskedsfest med mitt gamla team på jobbet
Idag: födelsedagsfest hemma hos goda vänner vars son fyller fem
Imorgon: släktkalas för storebror som blir fem
Fredag: mingel med mitt nya team på jobbet
Lördag: lite mer firande av storebror, och så årsmöte + middag med BR-föreningen
Söndag: kalas för femton busungar i åldrarna tre till sex år

Roligt alltsammans, men puh! Tur jag bara jobbar tre dagar nästa vecka.

7 kommentarer:

Åretruntparadiset sa...

Det känns igen. Maj är hektiskt. Men skoj!

Kajsa sa...

ÅRP: Ja, och det är väl tur det - att det är skoj!

Heson sa...

Ja herregud vad man flänger runt så här års. Det är kalas, gräva lite i trädgårdslandet, fler kalas, klippa gräsmattan, familjekväll på dagis, putsa fönster, familjekväll på skolan. osv osv... Men det är ljust, sommaren är nära och snart är det semester, så vad gör väl det :-)

smultron sa...

Jag måste nog lägga mig en stund efter att ha läst detta!

Misen sa...

Äh, låter ju jätteroligt. Jag har mest ungås med bebis, umgås med bebis, umgås med bebis och andra bebisar och deras mammor, umgås med bebis... Ja, du fattar...

Kajsa sa...

Heson: Du har rätt. Egentligen är det rätt härligt. Och i november skulle man inte orka med ens hälften...

Smultron: Jag vet...

Kajsa sa...

Misen: Ja, du befinner dig i den berömda bubblan... Mysigt men oj vad man kan längta ut ibland.