tisdag 9 november 2010

På agendan idag

Idag blir det idel festförberedelser. Matvaror ska inhandlas, Systemet ska besökas och långkok påbörjas. Dessutom ska jag hämta ut en rejäl hög med böcker från Adlibris - här ska inhämtas inspiration inför nya jobbet! Och om jag inte blåser bort på vägen, så ska jag ta en tupplur när jag kommer hem. För sen väntar det trevligaste av allt: barhäng tillsammans med mina fina gamla kollegor som vill fira av mig nu när jag har slutat. Måste leta fram något annat än myskläder ur garderoben, alltså...

Nu undrar jag bara: var är snön?

6 kommentarer:

cruella sa...

Men precis - var är snön? *spanar förväntansfullt*

Kajsa sa...

Cruella: OK, jag har hittat den. Den finns här i de västra förorterna, och den är ELAK. Blaskig, blåsig, vass och ful. Inga stilla singlande flingor direkt.

All is pretty sa...

Nu blev jag nyfiken på vilka böcker du beställt! Jag behöver också inspiration, massor!

Trevligt med festförberedelser och barhäng och semester i november låter ljuvligt. Mammaledigt är inte så dumt det heller ;)

Hoppas du haft en trevlig kväll nu!

PS. Väntar nyfiket på bilder på hallen ;)

Kajsa sa...

Ingela: Hej! Bilder på hallen kommer alldeles snart - jag har hittat och beställt de perfekta korgarna och de borde komma vilken dag som helst. DÅ ska jag fotografera... :-)

Jag har mest beställt kommunikationsböcker (jobbar som informatör) så det kanske inte är särskilt intressant för dig? Men jag har tänkt skriva ett kort inlägg om det imorgon, så håll ut!

Om jag hinner mitt bland alla festförberedelser, tupplurar och annat viktigt... ;-)

All is pretty sa...

Kommunikationsböcker är i högsta grad intressanta för mig. Jobbar iof mest med grafisk design och marknadsförin idag men är utbildad informatör och vill gärna jobba mer med information/kommunikation i nästa jobb. Så jag ser fram emot listan.

Och bilderna från hallen :) Pappa är på besök och har med en utskrift på din inspirationsbild så nu ska här mätas och planeras.

Kajsa sa...

Ingela: Aha, vad roligt med en fellow informatör! Vad roligt att jobba med grafisk design, det syns på din blogg att du har känsla för form! Jag har helt tappat den grafiska biten, jobbar idag med internkommunikation, chefsutveckling och värderingsfrågor. Kul det också! Jag hann inte med listan idag, men den kommer imorgon.