söndag 21 november 2010

För första gången på Radhustankar: en utlottning!

När jag var uppe på vinden häromdagen hittade jag inte bara en receptskatt bland mammas saker, utan också ett exemplar av den här fina boken om poweryoga:



Saken är den att jag redan har den här boken. Och två exemplar av samma bok är förstås ett för mycket, även om jag gillar en välfylld bokhylla.

Och därför gör vi så här: Jag behåller mammas bok. Och ni tävlar om mitt exemplar. En utlottning, helt enkelt! Så kom igen nu, nya och gamla bloggläsare, namngivna och anonyma, pigga och hösttrötta. Det här kanske blir den enda utlottningen jag någonsin ordnar. Och boken är jättebra, så passa på!

Du deltar i utlottningen genom att lämna en kommentar till det här inlägget. Och visst, jag ska inte vara snål; om du dessutom länkar från ett inlägg i din blogg så kan du få en extra vinstchans.

Så kom igen nu govänner, var med och tävla! Utlottningen stänger klockan åtta på torsdag kväll.

5 kommentarer:

cruella sa...

Ja! Jag är med! Dottern är en flitigare yogi än jag, men vem vet.

Elisabet. sa...

Hur jag någonsin i livet ska kunna krumbukta mig som kvinnan på bilden gör, utan att fastna för evigt i den ställningen .., det övergår mitt förstånd!

Men kanske .., hälsar Elisabet.

Skulle man länka till ett inlägg också?
Jaha, vänta då.

http://cikoriatva.blogspot.com/2010/11/dagens-inkopslistor.html#links

Här har vi ett.

Cecilia N sa...

Njae, ELisabet. Tvärtom. Du ska berätta på din blogg om tävlingen och lägga en länk hit.

sofia sa...

Jag vill inte ha nån bok. Jag vill veta hur det har varit på ditt nya jobb så det så.

Kajsa sa...

Jag vill också veta mer om nya jobbet. Men genom att skriva det just efter detta inlägg är jag ju också med i utlottningen av boken. Hepp!