fredag 5 november 2010

Det här är faktiskt helt genialt

6 kommentarer:

Åretruntparadiset sa...

Jag säger bara en sak. Oj.

cruella sa...

Kollat klippet med sönerna. 17-åringen moraliserar och tycker att både han, hon och jag skämmer ut oss. 14-åringen är flabbergasted och undrar HUR.

Kajsa sa...

ÅRP: Ett "oj" är på sin plats.

Cruella: Och jag... Skämmer ut mig, alltså ;-)
Jag gillar det faktum att hon klär av sig med ett annat syfte än att vara sexig. Och att hon leker med de töntiga miner och manér som så många manliga trollkarlar använder. Och så är hon ju GRYMT duktig!

Åretruntparadiset sa...

Förresten, ser ni att framträdandet är på Juste pour rire i Montreal? Det står Montreal i bakgrunden. Nästa år ska jag banne mig gå dit, de brukar ha enormt mycket som är roligt.

Kajsa sa...

ÅRP: Ja, jag noterade att det var inspelat i Montreal. Passa på att gå!

Kajsa sa...

Och där var den borttagen från Youtube. Det händer tydligen titt som tätt. Hon tar ju av sig kläderna, gubevars!