söndag 28 mars 2010

Snudd på succé

Å vilken dag. Å vilken kväll. Stora konferensen för alla Myndighetens medarbetare gick bra, precis så bra som vi hade hoppats. Mycket jobb blev det, men det var det värt. Och jag dansade i Gyllene salen på mina kornblå klackar tills orkestern slutade spela och mina lilltår domnade bort.

Den här helgen bara vilar jag. Vilar, återhämtar mig och laddar om.

Update: Åter på jobbet tror jag faktiskt jag kan stryka "snudd på" i rubriken. Det var succé rätt och slätt! Aldrig förr har jag fått så många positiva mejl, tillrop och kommentarer. Så härligt!

5 kommentarer:

cruella sa...

Fantastiskt kul och bra gjort - DUKTIGT rentav.

Haha.

Lev länge på detta, man festar för sällan i flådig miljö.

Kajsa sa...

Cruella: ;-D

Det var min första fest i Stadshuset, och oj vilken stämning det blev. Att vi sen hade fixat galen och väldigt oväntad underhållning (läs Salong Giraff) gjorde inte saken sämre.

cruella sa...

Fuchs är SÅ rolig, helt outrageous.

Kajsa sa...

Cruella: Eller hur!!! Han var vår konferencier i torsdags och helt galet hysteriskt underbart rolig med massor av skräddarsydda skämt (och det finns en hel del i vår verksamhet som är supertacksamt för honom att skämta om). Och så hans fabulösa outfits... Lovely! Och allt gjort med smartness och värme - man blir nästan lite kär. Det var ett lite vågat val av underhållning, men vi kände på oss att det skulle gå hem, och mycket riktigt så gjorde han succé.

cruella sa...

Om du jobbar där jag tror så fattar jag att det är rena guldgruvan för en sån komiker:-)

Såg honom på Parkteatern en sen och lite regnig kväll i augusti förra året. Magisk kväll i Vitabergsparken med allt mellan himmel och jord på scenen.