torsdag 11 mars 2010

Vill ni se klänningen också?


6 kommentarer:

Editor sa...

Du komer bli så tjusig så!!
Jag beundrar dig att du kan gå i sånna skor!

Annika sa...

Vilken fantastisk klänning! Och skorna är helt otroliga. Verkligen snyggt och festligt. Vad är det du ska göra i Blå Hallen, egentligen?

Kajsa sa...

Caroline: Å, är det något att beundra, verkligen? Eller bara dumt...?

Annika: Tack! Jag är nöjd. Det är myndigheten jag jobbar på som ska samla alla medarbetare för ett avstamp - hela dagen och så kvällen i Stadshuset då. Jag och min närmaste kollega projektleder hela evenemanget (koncept, innehåll, planering etc) så det är mer work än play. Jobbigt. Men kul!

I Veras hus sa...

Ohhh mamaCITA. Hur snygg som helst. Lova lova att lägga in bild på dig med hela outfiten, OK?

Kajsa sa...

I Veras hus: Visst ÄR den! Och vi får väl se om jag lyckas få med hela outfiten på bild... Lovar inget bestämt för jag vet hur det brukar bli när jag försöker fota kläder.

Solrosfrö sa...

Mmmm, läcker! Jag klickade hem en grå ;)